Alt er målbart, ikke la magefølelsen styre

All digital aktivitet på nettsiden og i andre kanaler kan måles. På dette frokostseminaret lærer du hvordan du kan etablere måling som lar deg ta riktige beslutninger.

Seminaret omfatter

  • Frokost
  • Grunnleggende digital analyse
  • Måling av trafikk, aktivitet og hendelser
  • Eksempler fra virkeligheten
  • De riktige verktøyene
  • Hvordan komme i gang?

Om seminaret

Føler du behov for å vite hva som skjer i bedriftens digitale kanaler? Er du usikker på beslutningene som tas basert på magefølelse? I dette seminaret viser vi deg hvilke muligheter som finnes for å måle faktiske resultater.

 

Seminarinfo

Dato: 29.11.2016 Tid: 08:30 - 10:00 Sted: Scandic Solli Pris: Gratis
Dato: 01.12.2016 Tid: 08:30 - 10:00 Sted: Scandic Fornebu Pris: Gratis

Foredragsholdere

  • Tommy van Wallinga

    Tommy jobber med analyse og digitalmarkedsføring. Han hjelper kundene å forbedre sine resultater ved hjelp av detaljert måling opp mot definerte mål.
  • Thomas Bensmann. bilde

    Thomas Bensmann

    Thomas er CTO i Nettmaker og opptatt av å finne gode løsninger på kunders behov. Han sørger for at det tekniske er på plass for at alt som skjer i de digitale kanalene kan måles.